PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top logo 1 februar

Odoslať e-mailomVytlačiť
 

9 stravovacích tipov od Courtney King

|text: IAN COHEN

Ak chce človek uspieť medzi najlepšími, musí byť v prvom rade schopný odolať pokušeniu. "Výživa je kľúčom k dosiahnutiu súťažnej formy," hovorí Courtney King, víťazka Bikini Olympia 2016. V prípade Courtney sa to oplatilo, šampiónkou Bikini Olympia sa stala vo veku 23 rokov. Tu je 9 odporúčaní v oblasti výživy, ktorými sa riadi.

Courtney King


 

Kontrolujte si veľkosť porcií

Nezjedzte celé balenie svojich obľúbených cereálií naraz. Odmerajte s presnú porciu a zvyšok odložte.

Príjem bielkovín

Bielkoviny by mali byť stálou súčasťou vášho jedálnička. Courtney uprednostňuje biele ryby (treska, tilapia), kura, morčacie, vajcia a proteínové kokteily.

Dostatok sacharidov

„Sacharidy nemusia vždy viesť k priberaniu,“ hovorí Courtney. „Ich množstvo ale prispôsobujem intenzite tréningu a cieľu. Vyberám si ovsené vločky, quinou, ryžu, sladké zemiaky, celozrnný ľanový chlieb a cheerios.“


Cheerios je americká značka ovsených cereálií. V USA sú to najpopulárnejšie raňajkové cereálie.


Zdravé tuky

Avokádo, vlašské orechy, mandle (aj vo forme masla), olivy a ľanové semienka.

Zíde z očí - zíde z mysle

Odstráňte nezdravé potraviny zo svojho okolia. Je to najlepší spôsob, ako sa vyhnúť pokušeniu.


Korenie dodá chuť

Používajte rôzne koreniny, aby ste jedlu dodali chuť.

Veďte si denník

Zapisujte si, čo počas dňa zjete. Budete mať prehľad o svojej stravy a ľahšie odhalíte chyby.

Nemyslite stále na jedlo

Nájdite si aktivity, ktoré vás zamestnajú. Jedlo by nemalo byť cieľ, ale len prostriedok ku kvalitnejšiemu životu. 


Courtney King na pódiu Bikiny Olympia 2016.