PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top logo 1 februar

Odoslať e-mailomVytlačiť

Crossfit so Sarah Grace

Sarah Grace, súťažiaca vo figure (na obrázku v čísle 5/2014 M&F – Czech and Slovak Edition), prináša rýchly a účinný tréning celého tela, pozostávajúci z dvoch cvikov.

Tréning funguje na princípe jednej série cviku každú minútu (EMOM). Za 6 minút odcvičíte 3 série z každého cviku. Tým udržiavate vysokú intenzitu cvičenia, čo má priaznivý efekt na spaľovanie tuku a zvyšovanie kondície.


Sarah Grace1. cvik: Thruster s jednoručkami

Prvý cvik v kombinácii je thruster s jednoručkami, ktorý sa skladá z čelného drepu a tlaku činiek nad hlavu.

Uchopte jednoručné činky do rúk a premiestnite ich nad plecia, dlaňami oproti sebe.

Z tejto pozície spustite telo dole do drepu, pričom činky stále držíte na úrovni pliec – nespúšťajte ich a nepredkláňajte sa.

Zo spodnej pozície drepu vstaňte a plynule prejdite to výtlaku jednoručiek nad hlavu. Využite prácu nôh a bokov, ktorá pomôže pri výtlaku činiek.

Vykonajte 10 opakovaní a presuňte sa ku gymnastickým kruhom.

2. cvik: Príťahy na gymnastických kruhoch

Uchopte kruhy tak, aby dlane smerovali oproti sebe a vystrite ruky. Telo držte vystreté, bez prehýbania sa v bokoch, a o podložku sa opierajte pätami. Obtiažnosť zvýšite posúvaním bodu opory (piat) smerom od kruhov. Napnite sedacie svaly.

S tejto pozície priťahujte hrudník ku kruhom s vytáčaním predlaktí. Lakte držte pri tele a celé telo napnite. Po vykonaní 10 opakovaní sa presuňte k jednoručkám a so začiatkom ďalšej minúty pokračujte v cvičení thrustermi.

Opakujte po dobu šiestich minút.