PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top banner bg

Odoslať e-mailomVytlačiť
 

Ako trénujú DOFORMISTI?

Súťaž DO FORMY S M&F 2018 vstupuje do záverečnej fázy a súťažiaci zaberajú naplno. Dokumentujú to aj fotografie a videá vo facebookovej skupine DO FORMY S M&F.

Pethő Csaba do tréningu zaradil dvíhanie nôh vo vise na hrazde. Pri tomto cviku okrem priameho brušného svalu dostane zabrať aj trup, stehná a dokonca aj chrbát a úchop. Csaba sa postupne dopracoval k pokročilejšej verzii cviku s pridanou záťažou. Kotúč na kolenách zvýši náročnosť. Počas spúšťania nôh naspäť musí trup odolávať náporu a zabrániť kývaniu. Rozvíja to koordináciu a kontrolu nad pohybmi tela.

Petho Csaba abs


V tréningu chrbta Petra Kačíka zase nemôžu chýbať príťahy veľkej činky v predklone. Rozvíjajú silu a hrúbku chrbta. Pri technicky správnom cvičení pôsobia aj na svalstvo v oblasti lopatiek, ktoré má tendenciu ochabovať.

Petr Kacik Pritahy


Mirka Péčová pravidelne zaraďuje do tréningu kladky. V tomto prípade sťahovanie horných, protismerných kladiek. Okrem tlakových cvikov sa odporúča zaradiť na hrudník aj ťahové veci, aby sa svaly precvičili aj pod iným uhlom.

Mirka P kladky