PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top banner bg

Odoslať e-mailomVytlačiť
 

Ako trénujú a čo jedia herečky II.

K povolaniu herečky patrí aj starostlivosť o image, k čomu patrí aj postava. Mnohé z nich sa venujú posilňovaciemu tréningu, ktorý má formovacie účinky na telo. Na rozdiel od kardia, ktoré najmä spaľuje tuky, posilňovacie cviky budujú a tvarujú hmotu tela. Tým sa dá zlepšiť postava, zrýchliť metabolizmus a podporiť využívanie tuku ako zdroja energie. Cvičenie ako súčasť aktívneho životného štýlu prispieva aj k dobrej nálade a lepšiemu zvládaniu každodenných povinností.

Tri herečky, ktoré sa venujú silovému tréningu sme predstavili v prvej časti.

Kate Upton


Modelka Kate Upton sa venuje vzpieraniu. Zdvíhanie panvy s činkou (hip thrust) zvláda s 90 kg činkou. Spolupracuje so známym trénerom Benom Brunom, ktorý prispieva aj do časopisu MUSCLE&FITNESS. Najdôležitejším jedlom dňa sú pre Kate raňajky. Jedáva špenát, vajcia alebo omeletu so zeleninou a syrom feta.

Gal Gadot


Izraelská herečka a modelka Gal Gadot sa serióznemu tréningu s činkami začala venovať počas prípravy na rolu Wonder Woman. Teraz ich má radšej ako kardio. Zo začiatku nezvládala ani jeden zhyb, dnes ich cvičí na opakovania v kruhovom tréningu v kombinácii s kľukmi, príťahmi a ďalšími cvikmi. V jej jedálničku nechýba zelenina, čerstvé ovocie, avokádo, losos a príležitostný hamburger. Na raňajky má vajcia s ovocím a kávu.

 Gal Gadot v tréningovom nasadení


Gwen Stefani MF


Gwen Stefani má v tréningu drepy s činkou na chrbte, tlaky na hrudník, výpady a výrazové tlaky nad hlavu. Kombinuje vysokointenzívny tréning s činkami a kardio. V kruhovom tréningu robí 20 drepov, 12 výrazových tlakov, 20 výpadov vzad, 15 opakovaní tlakov na hrudník a tri minúty bicyklovania vo vysokej intenzite. Tento okruh opakuje 3-4 krát.