PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top logo 1 februar

TRÉNING
Odoslať e-mailomVytlačiť
 

Ako Kevin Levrone vybudoval tricepsy? 

|text: GREG MERRIT

Kevin Levrone, označovaný za najlepšieho kulturistu, ktorý nikdy nezískal titul Mr. Olympia, nazbieral za 10-ročnú profesionálnu kariéru 20 víťazstiev na rôznych iných súťažiach.

Levrone triceps


Na jeho tele dominovali aj tricepsy. Ich postranná hlava bola natoľko výrazná, že vyčnievala aj pri póze hrudník z boku. Silné tricepsy sa prejavili aj v jeho silových výkonoch. Dva týždne pred Mr. Olympia 1998 Kevin odcvičil tri opakovania benčpresu s 225 kg.

Kevin sa vždy spoliehal na základné, viackĺbové cviky. Tu sú jeho tipy na tréning tricepsov:

  • Benčpres s úzkym úchopom je najlepší cvik na rozvoj hmoty tricepsov. Kevin ho cvičil s EZ tyčou.
  • V cvikoch s činkami používal ťažké váhy, ktoré mu umožňovali vykonať 6-8 opakovaní.
  • Pri stláčaní kladky využíval vyšší počet opakovaní. Cieľom bolo napumpovanie a pálenie svalov.

FAKT: Po skončení kariéry kulturistu Kevin založil Rockovú Kapelu Full Blown a skúšal sa presadiť aj vo filmovom priemysle.