PORTÁL SPOLOČNEJ ČESKEJ A SLOVENSKEJ EDÍCIE ČASOPISU TVAROVANIE TELA – KONDIČNÝ TRÉNING – ŠPORTOVÁ VÝŽIVA – SUPLEMENTÁCIA FACEBOOKTWITTERINSTAGRAMYOUTUBE PINTERESTGOOGLE RSS ikona

top logo 1 februar

TRÉNING
Odoslať e-mailomVytlačiť
 

8 alternatívnych cvikov na hrudník

Cvikom číslo 1 v tréningu hrudníka je pre mnohých návštevníkov benčpres s veľkou činkou. Čo však robiť, keď je činka obsadená, nemáte prístup do posilňovne alebo vám bolesť znemožnuje cvičiť klasické tlaky? 


Kľuky
Kľuky si nevyžadujú žiadne vybavenie. Na optimálne precítenie prsných svalov meňte polohu rúk. 


Landmine press
Landmine press môžete vyskúšať ako alternatívu, ak vám tlaky s činkou spôsobujú bolesť, resp. nepríjemný pocit v oblasti ramenného kĺbu.


kľuky na bradlách
Kľuky na bradlách vo vzpriamenom postoji budujú najmä triceps. Predklonením sa zasiahnete spodnú časť prsných svalov. 


floorpress s jednoručkami
Floorpress s jednoručkami. V ľahu na zemi má zadná časť ramien lepšiu oporu a stabilitu. Obmedzený rozsah pohybu udrží napätie v prsných svaloch. 


 Peck-deck

Pec-deck sa hodí na záver tréning, na "dopumpovanie" prsných svalov. 


sťahovanie kladiek

Sťahovanie protismerných kladiek pôsobí na prsný sval v celej jeho dĺžke


 pullover s jednoručkou

Pullover s jednoručkou precvičí prsné svaly v netradičnom uhle a v spodnej polohe zabezpečí ich úplné natiahnutie.


kľuky na bosu
Kľuky na bosu zapoja aj stabilizačné svaly trupu a zlepšia svalovú koordináciu.